Nyheter

There are no categories in this blog.

Title

NYHETER

By SuperUser Account on 7/22/2017

1. Betale for andres søppel? forts....

2. Stadig kjøpe nye traller? forts.....

3. Ødelegge for våre unike parkeringsmuligheter? forts......

By SuperUser Account on 6/6/2017

Parkeringskort for Sjølyst/Karenslyst er tilgjengelig

By SuperUser Account on 5/18/2017

Virker din adgangsbrikke til havnen?

By SuperUser Account on 5/13/2017

Husk at dere selv må gå inn på "min side" og sette dere opp på ønsket vakt.

By SuperUser Account on 3/8/2016
Vaktkalenderen er nå åpen for sommer sesongen 2017
By SuperUser Account on 3/2/2016

Faktura sommerhavn er nå tilgjenglig på "min side". Betalingsfrist 10 dager. 

By SuperUser Account on 9/29/2015

Dagvakten avverget tyveri fra båt i havna på mandag formiddag

By SuperUser Account on 8/11/2015

Får du ikke lagt deg inn på den vakten du ønsker i vaktkalenderen?

By SuperUser Account on 6/17/2015

Det er viktig at du har din egen brikke til havnen. Dersom du har/har hatt feil brikke kan den være slettet eller du blir ikke godskrevet vakt i havnen

By SuperUser Account on 5/25/2015
Synes du det er vanskelig å parkere når du skal bruke båten? Her er løsningen på fine dager eller i ferien.
By SuperUser Account on 9/23/2014

"Ugyldige" adgangsbrikker blir deaktivert/slettet

By SuperUser Account on 9/9/2014

For de som er påmeldt til opplag på Karenslyst i vinter, er det nå åpnet for bestilling av tidspunkt for opptak fra "Min side". Velg "Bestill opptak Karenslyst" under funksjoner. Dette åpner kalenderen hvor du legger inn din bestilling.

Husk at du må ha årets oblat i stybord baug for å få opptak på Karenslyst. Alle som har hatt båt i havnen i sommer får utlevert oblat hos oppsynsmann. De som ikke har hatt båt i havnen og allikevel skal opp Karenslyst kan bestille oblat ved å sende en e-post til: xbertho@gmail.com Merk: e-posten må inneholde medlemsnummer.

Merk: foreløpig har Karenslyst åpnet for bestilling frem til 17/10.  Ønsker du opptak senere, vennligst vent til det åpnes for ny periode i kalenderen.

Bestilling av opptakstidspunkt må gjølres innen 29/9. Etter dette havner man i kø med alle andre og kan ende opp med at det ikke er ledige plasser.

By SuperUser Account on 8/20/2014

Det er nå åpnet for påmelding til vinteropplag/vinterhavn. Alle medlemmer som ønsker vinteropplag, enten i boblehavn eller på Karenslyst, MÅ melde inn dette fra hjemmesiden "Min side". Merk kort frist for påmelding - 31. august.

Viktig at alle på brygge 1 og 2 melder inn om de skal ha plass i boblehavn eller ikke. Dette for at vi skal vite om plassen blir ledig for vinterhavn.
By SuperUser Account on 3/31/2014

 

Perioden for vakt i havnen varer fra og med 15. april til og med 31.oktober. Vakten varer fra kl. 2100 den dag man booker til 0600 neste dag.

Den 01.04.2014 går vi over til elektronisk vaktkalender - reservasjon av vakt - for nattevaktene i havnen.

Medlemmer over 67 år som ønsker å gå 2 dagvakter istedenfor 1 nattevakt, henvender seg til vaktsjef for direkte avtale.

Husk at vaktordningen gjelder for ALLE som har båt i havnen uavhengig av type medlemskap.

By SuperUser Account on 2/23/2014

Faktura for sommerhavnen 2014 er nå tilgjengelig på "min side", forfall er 5/3-14. Trykk på "Les mer" for viktig informasjon vedrørende sommerhavn og faktura.

 

By SuperUser Account on 1/19/2014

Telefonkontakt mellom medlemmene og foreningens tillitsvalgte/kontaktpersoner foregår i dag kun via mobiltelefoner. Styret har derfor vedtatt å si opp abonnementet i klubbhuset.

Fasttelefonabonnementet er sakt opp med virkning fra den 17.01.2014.

By SuperUser Account on 1/12/2014
Som tidligere informert har vi nå åpnet for å søke om båtplass i sommerhavnen 2014.

Har du allerede søkt om plass oppfordrer vi deg til å sjekke oppslagstavlen på "min side" for bekreftelse på det du har valgt. Hvis dette ikke stemmer kan du bare gjenta søknaden, trykk på "Sommerhavn 2014" og velg det du ønsker.

Hvis du hadde båt i havnen i fjor, men ikke ønsker plass i år må du også registrere dette. Husk at du kan avgi plassen din som sesongplass for en sesong.

Husk at søknadsfristen er 9/2-14, etter utløpt søknadsfrist er påmeldingen bindende.

 

Styret UBF
 

By SuperUser Account on 9/19/2013
Vaktmannen vår har tatt seg en velfortjent ferie, så dieselsalget i havnen er stengt frem til 3. oktober.
By SuperUser Account on 9/6/2013

Da er tildeling av plasser i boblehavn 2013/14 avsluttet. Se oppslagstavlen på "min side" for tildelt plass.

Vi har fortsatt 13 plasser ledige for medlemmer av UBF. Plassene er passende båter i størrelsen 2,5 - 3,2 meter. Har du spørsmål om ledige plasser så kontakt Havnesjefen.

 

Faktura for vinteren 2013/14 er nå tilgjengelig på "Min side".

Styret UBF

By SuperUser Account on 8/25/2013

Søndag 1/9 stenger vi for påmelding til vinterhavn. Har du ennå ikke logget deg inn og valgt hvilken form for vinteropplag du ønsker må du gjøre det NÅ!

De som ikke har meldt seg på og valgt type vinterhavn innen utgangen av lørdag 31/8 kan ikke påregne å komme på land på Karenslyst eller få plass i boblehavnen.

Vennlig hilsen styret.

By SuperUser Account on 8/22/2013

Noen båter mangler fortsatt oblat. Styret har nå montert oblat på alle båtene vi har "funnet" i havnen, men noen mangler fortsatt. Alle oppfordres til å sjekke egen båt neste gang du er i havnen.

Mangler det oblat på din båt kan du få dette utlevert hos oppsynsmannen i åpningstiden til dieselsalget (mandag til fredag kl. 16:00 til 21:00 samt lørdag og søndag kl. 10:00 til 21:00). Oppsynsmann har alle de resterende oblater samt oversikt over hvilke båter som mangler.

Husk! Du må ha oblat for å komme på land på Karenslyst.

Vennlig hilsen styret UBF

By SuperUser Account on 7/14/2013

For 2013 innføres nye oblater for alle båter i havnen. Oblatene inneholder mer informasjon enn tidligere (medlemsnummer, plassnummer, båt og registreringsnummer) og vil gi foreningen bedre kontroll med at registrerte båter ligger på riktig plass. Styret organiserer montering av oblatene på alle båter og arbeidet med dette starter nå. Oblatene plasseres i styrbord baug ved fenderlist.


 

By SuperUser Account on 6/3/2013
Noen "roter" i havneområdet andre rydder - alle må betale
By SuperUser Account on 5/10/2013
Jollestativet og sykkelstativet på landområdet brukes som lager for utrangerte joller/sykler m.m. Dette blir nå fjernet.

By SuperUser Account on 5/3/2013

Ingen båter skal være tildekket med presenning etter at sommerhavnen er åpnet. Ta hensyn til reglementet og naboen i havnen. Husk at hunder skal føres i bånd på foreningens område!

Havnen skal se ut som en havn og ikke et lager!

Havnesejefen

By SuperUser Account on 4/17/2013
Styret har i dag ikke en fullgod oversikt over hvem som er tildelt plass i jollestativet på land. Det vil vi rette opp.
By SuperUser Account on 4/12/2013
Fra og med 16.04.2013 er kvitteringslister med kaffeflekker, uleselige håndskrifter og påfølgende feilfaktureringer for utført/ikke utført havnevakt historie. UBF tar nok et skritt inn i den elektroniske verden og gjør hverdagen enklere for oss alle.
By SuperUser Account on 4/2/2013

Dagens ordning med faste jolleplasser på vannet opphører fom. årets sesong. Plassene skal gjøres om til ordinære plasser.

By SuperUser Account on 3/30/2013

Vaktprotokollen for 2013 er nå lagt ut i vaktboden. Alle som har båt i havnen skal gå vakt. Se ytterlig informasjon undere "Havnen" og "nattevakt-ordningen".

By SuperUser Account on 3/21/2013
Vi er nå ferdige med å tildele plasser for sesongen. På "Min Side" finner du plassnummer. Alle som har fått plass har vi sendt SMS til. Når du er inne på "Min Side" så må du sjekke at e-pstadressen og mobilnummer er riktig.
By SuperUser Account on 5/10/2012
Vi er nå ferdig med innkjøring av det nye adgangssystemet i båthavna og brikkene er delt ut. Det er derfor anledning for de som måtte ønske det å kjøpe flere brikker – maksimalt 6 til hver båtplass/medlem. Det er også anledning til å kjøpe bomåpner til Karenslyst/Sjølyst båtopplag....
By SuperUser Account on 5/1/2012

Vi viser til informasjon på hjemmesiden lagt ut den 09.04.2012 om henting av adgangsbrikker.

Det er fortsatt noen som enda ikke har hentet brikkene til det nye adgangskontrollsystemet i båthavnen. Vi setter opp en siste dag for henting/utkvittering i båtforeningens klubbhus onsdag den 09. mai. kl. 1800 –…
By SuperUser Account on 4/9/2012

Ullern Båtforening går over til nytt adgangskontrollsystem våren 2012. De gamle kortene går ut fra samme dato og medlemmene får utdelt nye brikker.

Som vi har informert om på Generalforsamlingen og som enkelte av dere også har merket, er adgangskontrollsystemet i båthavna modent for utskifting. Vi har også hatt en…