Nyheter

There are no categories in this blog.

Title

NYHETER

Author: Created: 11/8/2012
Ullern Båtforening News
By SuperUser Account on 9/29/2013

Viktig melding til alle medlemmer som har sommerhavn, på bryggene 1 og 2.

Viktig at alle som skal ligge i boblehavna i vinter, også leser dette !!

ALLE øvrige medlemmer på de resterende bryggplassene  er forpliktet til selv å fjerne sine fortøyninger før vinteren. Fotøyninger som ikke er fjernet 1 november vil bli kastet.

By SuperUser Account on 9/19/2013
Vaktmannen vår har tatt seg en velfortjent ferie, så dieselsalget i havnen er stengt frem til 3. oktober.
By SuperUser Account on 9/18/2013

Styret har besluttet at det skal innføres purregebyr i henhold til vedtektene. Purregebyret er satt til 200,- pr. purring. For at alle skal få mulighet til å betale og/ eller få avklart eventuelle spørsmål vil purregebyret først ilegges ved tredje betalingspåminnelse.

Betalingspåminnelse sendes kun ut pr. e-post og sms i henhold til de reviderte vedtektene.

Det er altså 200,- å spare på å betale i tide :-)

Styret UBF

By SuperUser Account on 9/12/2013

Det er nå på tide å betale for opplag eller boblehavn for de som har bestilt dette. Lurer du på hvordan går frem så ligger det en bruksanvisning HER.

Alle oppfordres til å sjekke at betalingen er kommet inn etter 3 - 4 virkedager. Har du spørsmål vedrørende betaling så send en e-post til:  post@ullernbaat.com

By SuperUser Account on 9/6/2013

Da er tildeling av plasser i boblehavn 2013/14 avsluttet. Se oppslagstavlen på "min side" for tildelt plass.

Vi har fortsatt 13 plasser ledige for medlemmer av UBF. Plassene er passende båter i størrelsen 2,5 - 3,2 meter. Har du spørsmål om ledige plasser så kontakt Havnesjefen.

 

Faktura for vinteren 2013/14 er nå tilgjengelig på "Min side".

Styret UBF

By SuperUser Account on 9/1/2013

Påmelding for vinterhavnen er nå avsluttet og det er på tide og bestille tidspunkt for opptrekk. En komplett oversikt over alle som har meldt seg på er nå sendt over til Karenslyst båtopplag. For informasjon om praktiske forhold ved bestilling av tidspunkt for opptrekk o.l. henvises det til Karenslyst sine hjemmesider (http://www.slippen.org)

Husk!

  • Ved bestilling av tidspunkt for opptrekk MÅ du henvise til ditt medlemsnummer
  • Du MÅ ha oblat på båten for å bli tatt opp på Karenslyst. Har du ikke fått oblat på båten kan du få dette hos oppsynsmann.


Faktura for vinteropplag på Karenslyst kommer ut på "min side" i løpet av uke 36, alle vil bli varslet på sms og e-post.

Havnesjefen vil i løpet av de nærmeste ukene ferdigstille tildeling av boblehavn. Følg med på hjemmesiden for nærmere beskjed.

 
By SuperUser Account on 8/25/2013

Søndag 1/9 stenger vi for påmelding til vinterhavn. Har du ennå ikke logget deg inn og valgt hvilken form for vinteropplag du ønsker må du gjøre det NÅ!

De som ikke har meldt seg på og valgt type vinterhavn innen utgangen av lørdag 31/8 kan ikke påregne å komme på land på Karenslyst eller få plass i boblehavnen.

Vennlig hilsen styret.

By SuperUser Account on 8/22/2013

Noen båter mangler fortsatt oblat. Styret har nå montert oblat på alle båtene vi har "funnet" i havnen, men noen mangler fortsatt. Alle oppfordres til å sjekke egen båt neste gang du er i havnen.

Mangler det oblat på din båt kan du få dette utlevert hos oppsynsmannen i åpningstiden til dieselsalget (mandag til fredag kl. 16:00 til 21:00 samt lørdag og søndag kl. 10:00 til 21:00). Oppsynsmann har alle de resterende oblater samt oversikt over hvilke båter som mangler.

Husk! Du må ha oblat for å komme på land på Karenslyst.

Vennlig hilsen styret UBF

By SuperUser Account on 7/29/2013

Vi kan fremdeles glede oss over usedvanlig flott sommervær og fine dager på sjøen, men allikevel nærmer det seg tid for å planlegge for båten kommende vinter. Nytt av året er at påmelding til vinteropplag/vinterhavn skjer via UBF-hjemmside. Alle medlemmer som ønsker vinteropplag, enten i boblehavn eller på Karenslyst, MÅ melde inn dette fra hjemmesiden i perioden 1. til 31. august.

  

By SuperUser Account on 7/14/2013

For 2013 innføres nye oblater for alle båter i havnen. Oblatene inneholder mer informasjon enn tidligere (medlemsnummer, plassnummer, båt og registreringsnummer) og vil gi foreningen bedre kontroll med at registrerte båter ligger på riktig plass. Styret organiserer montering av oblatene på alle båter og arbeidet med dette starter nå. Oblatene plasseres i styrbord baug ved fenderlist.